WIADOMOŚCI
Katolicka Szkoła Podstawowa w Czechowicach-Dziedzicach

W dniach 21-23 września wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy wraz z p. Zofią Barzyk, p.Wiolettą Kumor oraz p. Jakubem Kowalskim. Po długiej, ale szczęśliwej podróży pociągiem dotarliśmy na miejsce i zaczęliśmy zwiedzać Stare Miasto i Krakowskie Przedmieście. Później wybraliśmy się pod Grób Nieznanego Żołnierza na plac Józefa Piłsudskiego. Po obiedzie wyjechaliśmy również na 30-ste piętro Pałacu Kultury i Nauki, aby podziwiać panoramę stolicy. Na zakończenie dnia cała grupa udała się do hostelu aby się rozpakować i odpocząć.

Następnego dnia udaliśmy się metrem na Stadion Narodowy, aby obejrzeć jak prezentuje się w rzeczywistości oraz zwiedzić jego ukryte zakamarki. Tego dnia byliśmy również w Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie mieliśmy świetnych przewodników i wszyscy uczniowie byli poruszeni historią drugiej wojny światowej.

W dzień wyjazdu odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik, w którym podziwialiśmy ciekawe ekspozycję, a każdy mógł nauczyć się czegoś nowego. Ostatnią atrakcją był Zamek Królewski, dzięki któremu mogliśmy poczuć, jak w dawnych czasach żyli królowie. W imieniu obu klas ósmych chcemy podziękować nauczycielom za zorganizowanie tak cudownej wycieczki.

Anna Kopeć (kl. 8a) i Lena Nowok (kl. 8b)