WIADOMOŚCI
Katolicka Szkoła Podstawowa w Czechowicach-Dziedzicach

W dniu 25.09 o godzinie 5:00 uczniowie klasy 8a wraz z Panem Bartkiem Nowakiem oraz Panią Zosią Barzyk zebrali się na dworcu PKP, aby wyjechać na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Dotarliśmy na miejsce ok. godziny 10:00, a następnie zaczęliśmy nasze zwiedzanie stolicy od Starego Miasta i Grobu Nieznanego Żołnierza. Po obiedzie udaliśmy się na Stadion Narodowy, żeby zobaczyć, jak prezentuje się w rzeczywistości. Po intensywnym dniu cała grupa miała czas na zjedzenie kolacji i zaopatrzenia się w najpotrzebniejsze rzeczy w sklepie. Następny dzień zaczęliśmy od śniadania w Centrum Nauki Kopernik, po czym pojechaliśmy metrem obejrzeć Muzeum Powstania Warszawskiego. Po wyjściu z muzeum byliśmy też w Zamku Królewskim, by poczuć prawdziwy przepych ówczesnych władców Polski. Dzień zakończyliśmy spacerem Krakowskim Przedmieściem. Ostatniego dnia główną atrakcją było Centrum Nauki Kopernik, w którym spędziliśmy aż 4 godziny. Po obiedzie wróciliśmy do miejsca noclegu, żeby się wykwaterować, a następnie ok. 16:00 wyjechać pociągiem z Warszawy. Do Czechowic dotarliśmy o godzinie 19:00. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki i bardzo wdzięczni za opiekę naszym nauczycielom. /Maja Cybuch/