WIADOMOŚCI
Katolicka Szkoła Podstawowa w Czechowicach-Dziedzicach

W poniedziałek 3 czerwca klasy 6a i 6b udały się wraz ze swoimi wychowawcami, panią Aleksandrą Brodą i panem Konradem Kalitą, na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. Po dotarciu na miejsce pociągiem i pozostawieniu bagaży w hostelu od razu ruszyliśmy na zwiedzanie miejskiej starówki z panem przewodnikiem Jerzym Domowiczem. Jeszcze tego samego wieczoru mogliśmy poczuć się jak na polu bitwy podczas zwiedzania Panoramy Racławickiej, a na koniec podziwialiśmy świetlno-muzyczny pokaz Fontanny Multimedialnej Pergola.

W trakcie pozostałych dwóch dni napotykaliśmy wrocławskie krasnale, wjechaliśmy na taras widokowy Sky Tower oraz pluskaliśmy się w aquaparku. Wycieczka obfitowała w poznawanie wiedzy przyrodniczo-technicznej dzięki wizytom we Wrocławskim Zoo, Centrum Edukacji Ekologicznej i Wiedzy o Wodzie Hydropolis oraz Muzeum Przyrodniczym Uniwersytetu Wrocławskiego – serdecznie pozdrawiamy panią przewodnik Wiesławę Mielnik, której udało się zaciekawić wymęczonych trzydniowym zwiedzaniem uczniów :).

Była to wycieczka, w której oprócz edukacji było dużo miejsca na rekreację w ramach zakończenia intensywnego roku szkolnego. Dziękujemy panu Jakubowi Kowalskiemu za organizację i opiekę.